Follow Me My Prenzzz!!!

Saturday 19 May 2012

CAP AYAM JEEE......

Salam 1 Malaysia...mlm ini aku cuba jugak kongsikan beberapa biji gelas yang ada dalam simpanan aku nih...bukannya barang hebat sangat pon..tapi ok lah bagi aku yang baru mula nak belajar mengumpul nih...segan jugak rasanya klu otai-otai tengok barang koleksi aku yang x seberapa nih...namun aku dah cuba untuk mengumpul setakat yang aku termampu lakukan...masih banyak yang aku kena belajar dan kena Collect...pelan2 kayuh la kan...takut laju sgt kayuh nanti tertiarap tak boleh bangun plak nanti...he3..

 Gelas Pepsi-Cola, tidak pasti tahun bila dikeluarkan (ada Crown kat tapak gelas nih)

Gelas Coca Cola : Enjoy Coca Cola, Drink Coca Cola dan Minum-lah Coca Cola ( ada crown kat tapak gelas )

 Gelas Sinalco ( ada crown jugak kat bawah tapak gelas )

 Gelas Coca Cola ( KIG MALAYSIA )

 Gelas F&N

 Gelas Yeos Hiap Seng, Magnolia dan Mirinda

Gelas Coca Cola & Coke ( tidak pasti daripada mana, yang pasti lebih tinggi sedikit dari gelas Mc Donald yang Malaysia punya)

3 comments:

  1. gelas yang menarik bro.. like2.. mana kau sapu bendalah ni.. aku pun kene balik kg n memburu kat rengit la cam ni.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. pencarian yang dilakukan bukan di satu tempat ni bro...rasanya tk de pon yang aku dapat kt rengit bnda nih...klu terjumpa kt rengit dgn harga yang murah mmg untung la lu bro..peniaga kt rengit pon dah tahu bnda cmni org cari...harga pon mencanak klu ada...keh3

      Delete