Follow Me My Prenzzz!!!

Thursday, 24 May 2012

" Katakan Tak Nak Pada Rokok !!!"..tapi itu semua bergantung kepada individu la nak ke tak nak...untuk pengetahuan semua aku mmg adalah seorang perokok tegar yang pernah cuba nak berhenti merokok tapi asyik tak menjadi je...keh3 ( Alasan x nak berhenti je tuh...he3)..Entri kali ini bukan untuk mengajak orang lain untuk sama2 terlibat dengan aktiviti rokok merokok nih...bagi mereka yang tidak merokok rasanya baik tak payah la untuk mencuba merokok kerana bila dah jadi mcm aku nih dah sampai tahap susah dah nak berhenti...buang duit je nanti, klu nak berhenti pon kena amik masa jugak la untuk biasa...bak kata orang nak seribu daya, tak nak seribu dalih...InsyaAllah aku akan mencuba untuk berhenti satu hari nanti...Namun entri kali ini bukan untuk promote orang lain supaya merokok mcm aku nih, tapi aku cuba kongsikan beberapa barang jenama DUNHILL yang aku dapat awal tahun aritu..So layanzzzzzz jelah item dari DUNHILL yang ada dalam simpanan aku nih....

Tin Dunhil King Size ngan Dunhill 20 kotak lama yang masih ada 20 batang rokok didalamnya sebagai koleksi...Aku rasa rokok ni rasanya dah lain mcm dah kot...sayang nak bukak untuk cuba..biarlah kekal tersimpan sebagai koleksi Aku Punyer


Kotak Dunhill 14 dengan 2 Variety yang berbeza.. kotak sebelah kiri yang tidak ada gambar amaran penyakit berbahaya dan 1 lagi mempunyai gambar amaran penyakit gangren..sekarang ni DUNHILL dah tak keluarkan kotak rokok 14 batang dah...ni pon nasib terjumpa yang orang buang punya...

Tin rokok Dunhill Menthol Lights 40 batang...aku beli kat kedai Runcit dekat Taman Rinting, Johor awal tahun aritu...bukan beli rokok pon tapi beli tin dia je ngan harga RM1..berbaloi-baloi...hu3

5 comments:

  1. lain kali kalau nak kotak sahaja isi nya kirimlah kat sini! ha ha ha ha!

    ReplyDelete
  2. kotak plastik dunhill hijau tu macam pernah nampak je kat kedai taman rinting tu tapi yang tin tu tak terserempak pula.Kalau nampak hari tu tentu dah sebat.Rezeki poknik tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro Nikths : Tin DUnhill tu bukee bulis ctu..ambo beli tempat lain tuh..beli kat danga city mall..org tolok ngan hargo mampu milik...ambo amik jah la..hu3..hok hijau tu meme bulis taman rinting...he3

      Delete