Follow Me My Prenzzz!!!

Saturday, 1 September 2012

THE COCA COLA COMPANY (INDONESIA)

Salam 1 Malaysia kepada semua pengunjung blog " Cap Ayam " aku ni..Terima kasih banyak2 kerana sudi singgah di blog aku nih..Malam ini aku cuba kongsikan beberapa biji botol kosong "Coca Cola & Fanta" dari negara jiran kita iaitu Indonesia yang ada dalam koleksi aku nih..bagi aku dapat botol kosong pun hati dah seronok banyak dah..Botol-botol yang aku dapat ni tidak lah serare mana pun, masih senang lagi kot nak dapat kalau korang pergi Indonesia nuh..Namun bagi aku boleh la botol-botol ni untuk menambahkan lagi koleksi Coca Cola aku yang tidak seberapa nih..he3..bagi otai-otai Coke diaorang x layan mana botol2 kosong nih..yang diaorang simpan semua yang rare2 dan masih ada isi lagi peee...hu3...apa2 hal pon layanzzz jelah koleksi aku nih...(botol-botol kosong ni aku simpan sebagai perangsang untuk aku mendapatkan lagi botol2 yang lebih baik)

Gambar Depan - Dua botol Coca Cola Indonesia yang sama daripada segi Isipadunya iaitu Netto 295ml/Isian 295ml, Namun Designnya yang sedikit berbeza ( cuba tengok pada gambarnya )

Gambar Belakang

Gambar Depan - Ni pulak botol Fanta Indonesia yang isipadunya jugak 295ml, tapi ada sedikit perbezaan juga pada designnya..cuba perhatikan betul2 pasti akan dapat di cam akan perbezaannya..he3

Gambar Belakang

6 comments:

  1. Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. dok eh..ni hasil belas ihsan org je yg bg botol ni bro..

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. syabas bro!, botol fanta tu pun gua masih tak ada lagi tau, tapi pernah teguk dulu :)

    ReplyDelete