Follow Me My Prenzzz!!!

Tuesday, 4 December 2012

SINGGAH SEKEJAP....

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia kepada semua pengunjung blog "aku punyer" yang sudi singgah ke blog aku nih..dah lama jugak la aku tidak mengupdate blog aku nih...walau bagaimanapun semangat untuk mengumpul dan memburu tetap ada (buru tetap buru bro!!)...bukan tidak ada barang yang nak dikongsikan cuma sedikit malas untuk menulis..he3...lebih seronok melawat blog kawan-kawan dan melihat koleksi kawan-kawan yang lain semakin bertambah..disini aku nak kongsikan sedikit barang yang aku jumpa semasa  dalam perjalanan balik ke kampung hari tu..barang-barang ni aku dapat dekat Rompin...dalam perjalanan tu mata terpandang sebuah kedai menjual " Perabot dan Barang-barang terpakai dari Singapura "..Terus U-Turn semula..Singgah dulu sekejap, mana tahu ada barang-barang baik kat sini..he3..dan hasilnya ini lah yang aku dapat...namun begitu ada jugak benda yang aku tinggalkan kerana memikirkan perjalanan yang jauh, tkot nanti pecah  plak benda kaca ni kalau amik banyak2..amik dulu yang mana aku rasa berkenan..yang lain2 tu kalau ada rezeki nanti boleh aku dapatkan semula...dan ini lah hasilnya yang tidak seberapa yang aku dapat di Rompin dengan harga patut...(Biar gambar je berbicara...malas nak citer panjang2..he3)

Caltex Punya gelas dari Singapore

Tengok pada gelas Caltex Singapore ni macam gelas lama je..yelah cuba tengok pada no telefonnya..masih lagi 6 angka...

 Gelas Nescafe " 1 Now 1 Nescafe "


 Gelas KFC " Scratch & Match Bonus "

Mug Ho..Ho..Horlicks...

Yang ni takde dia punya piring...apa2 hal pun ianya menarik pada mata aku...akhirnya aku sebat jugak...hu3

5 comments:

  1. rembatan yang menarik, menarik semua, panassss!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. suka dengan gelas nescafe.. mai secawan.. hehe

    ReplyDelete
  3. jeles plak aku tengok barang2 tuh.. aku pun minat jugak kumpul barang2 camtu, tapi masa tak mengizinkan lagi sekarang.. aku nak fokus duit syiling dulu la..bak kata penulis blog ni, kumpul ikut semampu yang boleh je la..huhuhu..salam kenal

    ReplyDelete