Follow Me My Prenzzz!!!

Saturday, 16 June 2012

BARANG COCA COLA PASAR KARAT

Pemburuan Hari ini dilakukan di Pasar Karat JB...namun barang yang diperolehi boleh la untuk buat stok geli-geli daripada tak dapat apa2...Memburu kat Pasar karat JB ni kadang2 kena tengok nasib la, kalau nasib baik boleh la dapat barang-barang yang baik sikit..kalau nasib tak baik habuk pun tak dapat...pergi 4 hingga 5 kali pun kadang langsung tak dapat apa2..kadang2 barang mmg kita minat tapi harga " cekik " punya.." cekik " punya harga takkan mau amik lagi...so, balik la dengan tangan kosong...tapi ini lah yang seronoknya dunia kolektor nih...susah payah dalam pemburuan atau pencarian tu yang membuatkan kita semakin bersemangat dan berusaha untuk mendapatkan sesuatu yang diidamkan..apa2 hal pun jangan sampai tertiarap dan tak boleh bangun dah la...apa2 hal pon layanzzzz jelah apa yang aku dapat dekat Pasar karat JB ni dengan harga yang mampu milik..

 Beg sandang Coca Cola..asalnya ada dua warna iaitu hitam ngan warna ni...tapi yang hitam orang lain dah kebas dulu sebab lagi cantik...so tinggal jelah yang nih...sebab harganya masih lagi munasabah aku amik jelah...yan penting Coca Cola.

 Tulisan Coca Cola yang membentuk botol Kontor Coca Cola..menarik la jugak kalau tengok lama2 (ayat sedapkan hati) he3...

 Yang Beg warna Hitam yg kena kebas kat orang dah tu lambang Coca Cola nya adalah sebiji mcm yang ini tapi lebih besar lambangnya..tapi dah tak de rezki nak dapat yang tu, aku amik jelah yang nih...ok la tu daripada tak dapat apa2 kan...

Tag trademark Reg. yang ada kat dalam beg tuh..

 Satu lagi beg Coca Cola yang warnanya bukan merah tapi warna merah DUNHILL..tulisan Coca Cola nya membentuk seakan-akan bintang...aiii dah nak jadi mcm CONVERSE la plak main bintang-bintang nih..he3

 Bola  tenis Coca Cola...x besar sangat pun...sebesar bola tenis sebenar je...bola pun dah tak mcm bola dah..ini bola unuk koleksi je nih...keh3..

Ada gambar botol Kontur Coca Cola pada bola nih...agak menarik jugaklah untuk disimpan bersama-sama dengan adik beradik Coca Cola nya yang lain..hu3

1 comment:

  1. selamat memburu, bestnya beg coke tu! syabasssss!

    ReplyDelete