Follow Me My Prenzzz!!!

Monday 18 June 2012

PIN BAJU COCA COLA EURO 2012

Entri kali ini aku cuba kongsikan apa yang aku dapat di stesen minyak Cap " Kulit Kerang "..Kalau korang belum dapatkan lagi benda nih, pergilah cepat2 dapatkan sebelum promosi tamat atau kehabisan stok...Pin baju Coca Cola ni dikeluarkan sempena EURO 2012..tapi sayangnya designnya tidak lah berapa menarik namun boleh la untuk dibuat koleksi Geli-geli punya janji ada tulis Coca Cola je...keh3

 Pin Baju Coca Cola ni sepatutnya dapat 1pcs untuk pembelian RM6/3 botol air Coca Cola 500ml sebenarnya...tapi bodek punya bodek " macha" yang jaga kaunter dekat stesen minyak yg aku pergi tu bagi pada aku 7pcs benda alah nih...bagus la itu macha...lain stesen minyak aku pergi mmg tak nak bagi la..macam2 la alasan diaorang bagi, tkot bos marah la, nanti kena buang kerja la bla..bla.. bla....tapi macha tu rileks je kasi..apa2 hal pun TQ macha..memang terbaik la lu macha, buat aku senyum ini malam..he3..nanti lain kali aku datang lagi sebab nak bodek bola Maggi Hot Cup plak...tadi dah dapat 2 biji bola hot cup tu dengan pembelian 2pcs maggi hot cup perisa tomyam...tapi hati rasa belum puas lagi nih...he3...ingat nak minta banyak, tapi orang kata jangan tamak...pelan2 kayuh la kan..So mana kawan2 yang belom dapatkan lagi benda ni pergilah dapatkan secepat yang mungkin, gunakan lah segala ayat power korang tuh..mana tahu kot2 boleh dapat 1 plastik besar ke Pin Baju Coca Cola nih..memang terbaikkk rrrr!!!

( Sumber gambar dari Facebook )
Iklan untuk Pin Baju Coca Cola nih aku amik dari FB..kalau tak silap aku promosi untuk pin ni sampai 27 Jun 2012 kot...ada 4 design semuanya kalau kita tengok dalam promosi nih..so aku ni kira dah cukup la 4 design tuh nampak...boleh la rileks jap...tapi kalau ada masa dan rezeki leh dapatkan lagi benda alah nih...

3 comments:

  1. syabas bro! syabas kerana berjaya melengkapkan 4 kesemuanya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih bro...hrp2 bro pun dh lengkap bnda nih...bro mesti dh lama lengkp kn...otai la katakn...he3

      Delete
  2. macha tuh bos kut..sebab tuh bagi rileks jer..ehhe..apapun..barang coca cola mesti kene dapatkan

    ReplyDelete